Auteur | Message |
---|
Cawole Capitaine
Nombre de messages : 2667 Age : 38 Points : 2325 Localisation : Earth Date d'inscription : 13/05/2008
| Sujet: Re: Tricia Helfer Lun 22 Aoû 2011 - 1:26 | |
| Battlestar Galactica alum Tricia Helfer has landed a recurring role on NBC's upcoming drama The Firm.
"Just signed a recurring role 'Alex Clark' in NBC's 'The Firm' airing this winter," Helfter tweeted. "Will be working with some amazing talent - very excited!"
When can you next catch Tricia Helfer on TV, online or on demand? Add her to your Watchlist and you'll know for sure
Based on John Grisham's novel, the series takes place 10 years after the events of the 1993 film with Josh Lucas playing Tom Cruise's role of attorney Mitch McDeere, who starts a new life in Washington, D.C.
Helfer's character is a senior partner at Kinross & Clark, which brings Mitch in as a partner, according to TVLine.
Molly Parker joins The Firm
The cast also includes Molly Parker, Juliette Lewis and Helfer's BSG co-star Callum Keith Rennie.
The Firm is scheduled to premiere midseason.
source | |
|
| |
Tama Présidente des Colonies
Nombre de messages : 12004 Age : 40 Points : 8562 Date d'inscription : 26/04/2008
| Sujet: Re: Tricia Helfer Lun 26 Mar 2012 - 22:46 | |
| Exclusive: Criminal Minds Targets Tricia Helfer for Villainous Season Finale Role
Battlestar Galactica alumna Tricia Helfer will guest-star in the Season 7 finale of CBS’ Criminal Minds, TVLine has learned exclusively. Helfer shared the news with us on the red carpet Saturday night at the 26th annual Genesis Awards, adding only the tease that she will be playing “definitely a bad character.” CBS announced earlier this week that the Criminal Minds finale will run two hours on May 16, and involve an attack on a federal bank — and subsequently a hostage situation in which of the BAU members is held captive. The finale will also feature a wedding, series boss Erica Messer told TV Guide Magazine, and pave the way for Paget Brewster’s Prentiss to (again) leave the canvas. Beyond her memorable run on BSG, Helfer’s most recent TV credits have included TNT’s Dark Blue and NBC’s The Firm. She is also at work on the TNT pilot Scent of the Missing, starring as a tenacious K-9 Search and Rescue volunteer who works with a golden retriever named Puzzle. (With reporting by Vlada Gelman)
source: TVline | |
|
| |
Cawole Capitaine
Nombre de messages : 2667 Age : 38 Points : 2325 Localisation : Earth Date d'inscription : 13/05/2008
| Sujet: Re: Tricia Helfer Mer 16 Mai 2012 - 13:11 | |
| Une interview ici | |
|
| |
Laura Adama Mécanicien
Nombre de messages : 242 Age : 29 Points : 250 Localisation : Chez moi ;) Date d'inscription : 29/04/2012
| Sujet: Re: Tricia Helfer Dim 2 Sep 2012 - 21:43 | |
| Tricia Helfer jouera dans les épisodes 23 et 24 de la saison 7 de "Esprits Criminels" La source ici : http://www.allocine.fr/article/fichearticle_gen_carticle=18611974.html Ça tombe j'adore cette actrice et j'adore cette série | |
|
| |
Eagle_One Mécanicien
Nombre de messages : 102 Age : 31 Points : 106 Date d'inscription : 02/08/2012
| Sujet: Re: Tricia Helfer Lun 3 Sep 2012 - 11:27 | |
| Super, j'adore la série aussi, ça sera sympa de voir une tête connue. A quand Eddie ou Mary ? | |
|
| |
Laura Adama Mécanicien
Nombre de messages : 242 Age : 29 Points : 250 Localisation : Chez moi ;) Date d'inscription : 29/04/2012
| Sujet: Re: Tricia Helfer Lun 3 Sep 2012 - 18:27 | |
| Arrête ça serait le rêve | |
|
| |
Eagle_One Mécanicien
Nombre de messages : 102 Age : 31 Points : 106 Date d'inscription : 02/08/2012
| Sujet: Re: Tricia Helfer Lun 3 Sep 2012 - 18:38 | |
| C'est bien de réver des fois^^. Et puis là je viens de revoir l'épisode de BSG où elle lui dit qu'elle l'aime, ça me fait sentir nostalgique de cette série et de ce ship^^'. | |
|
| |
Tama Présidente des Colonies
Nombre de messages : 12004 Age : 40 Points : 8562 Date d'inscription : 26/04/2008
| Sujet: Re: Tricia Helfer Lun 3 Sep 2012 - 23:43 | |
| - Laura Adama a écrit:
- Tricia Helfer jouera dans les épisodes 23 et 24 de la saison 7 de "Esprits Criminels"
Je le disais un peu plus haut mais comme c'est en Anglais... et ton lien date du mois de mars Tricia Helfer ("Battlestar Galactica") dans la saison 4 de "Community" L'interprète de la plantureuse Numéro 6 de "Battlestar Galactica" jouera une grande fan de la série "Inspector Spacetime"... Un cylon de Battlestar Galactica débarque dans Community ! Heureusement il ne s'agit pas de la version "boîte de conserve chromée", mais bien de la somptueuse Tricia Helfer. "Numéro six" dans "BSG" (pour les intimes), elle vient dans la comédie de NBC pour être fan "numéro un" de la série de SF fictive, et franchement inspirée de Doctor Who, Inspector Spacetime (Voir la vidéo). Dans le 4ème épisode, Lauren, une geek d'une beauté à tomber par terre donc, croise la route d'Abed, et de son récent ami Toby (Lire la news), lors d'une convention consacrée au voyageur temporel... Depuis la fin de Battlestar Galactica, Tricia Helfer est apparue notamment dans Chuck, No Ordinary Family, Esprits criminels et a donné de la voix dans TRON: Uprising. La saison 4 de Community démarre le 19 octobre prochain sur la chaîne américaine NBC. source: Allociné | |
|
| |
Cawole Capitaine
| Sujet: Re: Tricia Helfer Mar 6 Nov 2012 - 17:02 | |
| Quelques photos sexy de Tricia et Katee
ici | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Tricia Helfer | |
| |
|
| |
| Tricia Helfer | |
|